onsdag 25 april 2007

Uppdateringsfrekvensen...

Anledningen att jag inte har skrivit inlägg lika ofta har att göra med två (!) diskkrascher. Dels så sa min laptop tack och adjö förra veckan för att senare följas till graven av min externa hårddisk. Den senare är nu på analys och förhoppningsvis, *pepper, peppar*, så ska allt gå att återställa. Lagom roligt när ens alla foton, all musik, ja egentligen 'you name it' finns på den.

Jag har iaf en ny laptop nu och ska sakta men säkert ta mej tillbaks till bloggosfären.

2 kommentarer:

Unknown sa...

tja,
var ett tag sen jag va inne å skrev nu, har ju haft fullt upp med semester å sen att försöka jobba ikapp då man e tillbax igen men nu börjar det kugna sig lite...
trist å höra det där med hårddisken, har ju själv dåliga erfarenheter med det där, men jag har ju en del bilder och musik här nere som du alltid kan komplettera med om det skulle visa sig att det värsta har hänt.
verkar som jag skall upp en sväng till hufvudstan i början/mitten av juni och då borde vi ju kunna hinna springa in i varann lr?

ha det!

Anonym sa...

Tobbe: Tjena mannen, jo det e ju inte det roligaste som kan hända, krasch på externa hårddisken. Saken som man skulle rädda om det börjar brinna ungefär... Går trots alltid att rädda men det e ju kostnadsfråga.

Kul att du kommer upp, lämnar in D-uppsatsen i början av juni o e sen klar. Så det ska nog inte vara några problem att hinna träffas.