tisdag 18 september 2007

Sambuca

Jag har tidigare skrivit att gästskribenter kommer att förekomma på denna blogg. Detta var dock innan den var en renodlad AIK-blogg. Det stannade vid ett gästinlägg från en polare, mer blev det inte.

Nu när bloggen har ändrat inriktning så passar det bra med lite förändring. Därför har jag bjudit in två av mina polare som a). håller på AIK, och b). inte driver en egen blogg. Tanken är att det då och då kommer att komma ett längre inlägg från dem, troligtvis under kategorin "krönikor".

Förhoppningsvis så blir det här inte något som rinner ur sanden.

Idag välkomnar jag Sambuca som ni kan lära känna bättre genom att klicka på hans profil som finns i bloggens högespalt under min egna. Han kommer återkomma senare i veckan med ett inlägg "inför derbyt". Håll utkik!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här kan ni följa upplösningen på Allsvenskan, blir det Guldfirande i Kalmar för Gnaget?

Anonym sa...

http://tabellen.nu/

Anonym sa...

Anonym: Får blir att ha den sidan som startsida de kommande veckorna... Förhoppningsvis så blir det guldfirande i Kalmar för AIK.